2012年8月26日 星期日

誠品

昨天小弟終於去了誠品逛下。話說我去過台灣誠品都好多次,所以都希望去香港個間好久。我去看一家書店有幾個特別我會去留意的。第一,是選書。其實我覺得誠品選書是比一般香港書店更適合我口味的。但我發現它也很多台灣本土的文學書,對一般香港讀者來說是比較難有共鳴的。到他們的精品部就比較失望了。他們賣的跟一般香港連鎖(Uniqxx,logxx,citysuxxx)都差不多,選貨方面沒啥特點。反而7月去了敦化南總店的精品就有點看頭了。

其實最不喜歡(或不習慣的)就是很多人。其實多人都唔系問題,問題在於d人一系去觀光,一系去拍拖,一系去逛街。受不了,拍拖就拍拖,睇書就睇書,唔好爛有文化gum塔住個女友手指指,最鬼討厭就系叻d人。最難定系11點幾都鬼死gum多人,好難真系靜落來坐低睇睇書。台灣個間系好靜ga ma,香港人好此行緊時代廣場gum。吵到系連佢播緊咪音樂都聽唔到(我耳朵可以說很厲害)so 悲哀。睇來我都系要等返1-2個月後先慢慢去做下書釘了。都系去返我最愛的天地先 :D

如果播這首歌都幾正

沒有留言:

張貼留言